הקורונה שוב דופקת בדלת ואי הוודאות מאיימת לחזור לחיינו. אסף הנעמן הלל, מנכ"ל חברת "נסיקה עסקית" ומיוזמי מיזם "כנפיים" להכשרות מקצועיות, מספר על התפתחות ההכשרות המקצועיות בעידן הקורונה ואומר: "הדרך היחידה להשאיר את העסקים רלוונטיים, היא לעבור לדיגיטל".
מיזם "כנפיים" צמח מתוך צורך אמיתי של בעלי עסקים קטנים ובינוניים וכן, מובטלים מעל גיל 40, להביא פרנסה לביתם, בימים בהם העסק נסגר או בתקופה שבה נאלצו לצאת לחל"ת.
אסף, ושותפו איתמר בן חור, החליטו לפנות לבעלי עסקים קטנים ולמובטלים וללוות אותם בתהליך מעבר לעולם הדיגיטלי שטרם הכירו או התמחו בו.
המיזם לימד אותם לשווק את עצמם ברשתות החברתיות. לפתח את העסק על מנת להביא לקוחות חדשים. להיות יצירתיים ולצאת מהקופסא ובעיקר- להישאר עדכניים ורלבנטיים.
אסף הנעמן הלל, מנכ"ל חברת נסיקה עסקית: "במהלך הקורונה נתקלנו בקושי אמיתי של אנשים, בעיקר מעל גיל 40. לסגור את החודש. אנשים שרק פתחו עסק או כאלה שוותיקים, אבל ההנחיות הנוקשות הובילו אותם לסגור לתקופות ארוכות. זה נכון גם לשכירים שמצאו את עצמם יום אחד בחל"ת עם אבטלה נמוכה מאוד ממה שהיו רגילים להשתכר. המטרה של המיזם הייתה והינה לעזור לעסקים קטנים ולשכירים שנמצאים בחל"ת. להביא עוד פרנסה הביתה ולהתקדם כמה שלבים קדימה. גם אם לא הייתה קורונה. ההתפתחות הטכנולוגית המהירה בימינו מחייבת התקדמות דיגיטלית. בדיגיטל יש אפשרויות רבות וב"כנפיים" אנחנו נותנים את ההכשרה המקצועית ואת הכלים להצליח ברשתות החברתיות".