בשנים האחרונות, לאחר המעבר לחללי עבודה משותפים, כבר חשבו שמשרדים לא צריכים יותר את המקום הפרטי שלהם. אלא שבנייני המשרדים שנועדו לכך בציר המרכזי של עיר העסקים שנבנית סביבו בגוש דן, מוכיחים שטרם ויתרו עליהם.
הובלות משרדים רבות נעשות בכל האזורים האלה שמתפתחים בערים רבות, והם מניבים לרשויות המקומיות ארנונה מוגדלת וגם תעסוקה רבה סביבם. כך שלהוביל משרדים לאזורים כאלה הפך להיות שכיח בדיוק כמו העברות דירה. בחברת הובלות מיכאל ובוריס יכולים לספר על אזורים שלמים לא רק בתל אביב, אלא גם בערים כמו חולון ופתח תקווה, שבהם יש משרדים רבים בבניינים מודרניים מאוד.
הובלת משרד לבניינים החדשים
אזורי העסקים הרבים שמתפתחים בערים רבות מושכים אליהם לא רק אנשי עסקים וחברות רבות, כי אם גם יוצרים סביבם את התדמית הנכונה שכל עיר הייתה רוצה. משרדים הם הדבר הבא ואנשי עסקים רבים יעדיפו אותם על פני חללי עבודה משותפים שמתאימים יותר לסוליסטים ולצעירים. דבר זה הופך אותם לאטרקטיביים מאוד בגלל התחזוקה והעיצוב שלהם, ובגלל המחירים והנגישות הרבה לצירי תנועה מרכזיים. מכל זה נהנים גם מובילי משרדים שישמחו להוביל תכולת משרד לבניינים אלה. שם, הם מוצאים מעליות שירות שמתאימות בדיוק למשימה הזאת מבלי שיצטרכו לגרור מנוף שיוביל את תכולת המשרד על רמפה שתורם בגובה רב, ולכן גם קל יותר להוביל אליהם.
עיצוב המשרד והובלת הריהוט
אם אתם מעצבים את המשרד שלכם לראשונה, יכול להיות שתצטרכו להוביל אליו רק מעט מהתכולה שהייתה במשרד הקודם לו. בכל מקרה, יש צורך בריהוט רב ומותאם שיגיע בבטחה. הובלת משרדים מחייבת גם עבודה נכונה עם ריהוט משרדי שיש לו מאפיינים אחרים לגמרי מהריהוט הביתי. יש בו הרבה יותר כיסאות מיוחדים ושולחנות עבודה, מטבחון קטן יותר אבל הרבה יותר ארונות וספריות. שלא לדבר על ריהוט ייחודי כמו דלפקים או שולחנות עבודה מיוחדים. את הציוד החשמלי והמחשוב יש להוביל בצורה מתחשבת וזהירה, שלא יקרה שום נזק להם בדרך. לשם כך יש לוודא שהמובילים שלכם משלמים ביטוח על הסכום של התכולה שלכם במלואו, ואת זה צריך לברר מראש.
הכנת המשרד למעבר
את מעבר המשרד יש להכין יחד עם העובדים, משום שהם אלה שיצטרכו לפרוק את הארגזים ולמצוא שוב את כל הציוד והמה שנדרש להם לעבודה. אם אתם סוחבים אתכם ניירת רבה, סדרו אותה בארגזים מסומנים כדי שתוכלו למצוא אותה בקלות לאחר הפריקה. בעבודה שה הרבה יותר חיוני לא לאבד שום מסמך חשוב ולכן עבדו מסודר עם רישום מדוקדק של כל תכולת ארגז. זה ישתלם לכם בסופו של דבר. הובלת משרדים כזאת חייבת להיות מסודרת ומאורגנת ומבלי לגרום נזק לציוד שלכם. אחרת, לא תוכלו לעבוד וההובלה תשבית לכם את העבודה יותר זמן מאשר תכננתם מראש.