היום זירת העסקים מתנהלת אונליין, מסיבה זו בעיקר כל עסק צריך להיות נוכח אונליין בדמות אתר שיספק את המידע הבסיסי עליו, שיספר על השירות אותו הוא נותן ואת דרכי ההתקשרות השונות לעסק. האתר צריך להיות נוח לכל משתמש, מהמחשב או מהנייד, עם כפתורים נוחים לגישה מהירה ביצירת הקשר והוא צריך להיות מעוצב באופן מקצועי, איך עושים זאת? באמצעות חברה לבניית אתרים.
אילו שירותים חברה לבניית אתרים מספקת?
שירותי בניית אתרים כוללים היבטים רבים של בניית האתר אך בראש ובראשונה בוני האתרים ירצו לאפיין את העסק, להבין לעומק את השירותים ואת הצרכים שלו, את התקציב שעומד מולם, את הרצון בעיצוב ובמתן אפשרויות שונות לגולשים ועוד. השירות כולל הכול – החל מבניית האתר ועד לטיפול בתקלות שוטפות, והוא כולל גם את התוכן ואת העיצוב, הוא יכול לכלול את ניהול האתר הבסיסי ואת ההזנה הראשונית, הוא יכול לכלול סרטונים ובאנרים, הוספת כפתורים ליצירת קשר ובניית דפים שונים וכתיבת מאמרים. כמו כן, השירותים יכולים לכלול גם שירות של קידום האתרים בפלטפורמות השונות, בין אם בתשלום ממומן בקמפיינים ובין אם כקידום אורגני.
כיצד בוחרים חברה שבונה אתרים?
האם אתם מחפשים חברת לבניית אתר? אין ספק שמבחר החברות והעסקים המציעים את השירות גדול, לכן ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לבחון לעומק את החברה שמציעה את השירות. הכלל הבסיסי הראשון הוא לבחור בחברה שנמצאת בתחום מספיק זמן ויש לה צוות מנוסה, בעל ידע וניסיון, שיוכל לקחת דרישות שונות ולהפוך אותן למציאות ויזואלית.
הכלל השני הוא לבחון אתרים אחרים שהחברה בנתה – האם יש להם עסקים מכל מיני סוגים להם בנו אתר? האם האתרים נראים מקצועיים ועובדים כשורה? האם יש בהם את כל הפיצ'רים המתקדמים והאפשרויות השונות שהטכנולוגיה מציעה כיום? האם הם נראים טוב גם במחשב וגם בטלפון?
כדאי לבחון את אפשרויות העיצוב השונות, האם הן מגוונות ומספקות מנעד רחב של סגנונות. כדאי גם לבחון האם החברה מספקת מגוון של סוגי אתרים – לחברות גדולות ולעסקים קטנים, כרטיסי ביקור דיגיטליים ושירותים שונים כמו קידום אתרים ושירותי כתיבה.
אילו סוגים של אתרים עסקים יכולים לבנות?
חברות המתמחרות בבניית אתרים יוכלו לבנות אתרים בכל סדר גודל – אלה יכולים להיות אתרים מורכבים עם המון דפים ושירותים, עם אפשרויות רבות כמו רכישה מקוונות ובניית חנות אינטרנטית עם אלפי פריטים ועד לאתר המבוסס על דף אחד בלבד ובו כל המידע הנחוץ באופן מדויק ואף מכירתי.
אתר צריך להיות כזה שמקדם את העסק, בנראות ובאפשרויות השונות בו, הוא צריך להיות נגיש לכולם, בכל מכשיר סלולרי ובכל מחשב, והוא צריך להיות מושך לעין ומושקע – כזה שאנשים שמסתכלים עליו יאמרו שהוא ייחודי, ומידית הדבר ישליך גם על מה שהם חושבים על העסק עצמו. על חיבור בין ספקים לעסקים – אקספרט היא דוגמה טובה לחברה המספקת את השירותים כולם תוך הסתכלות מעמיקה על כל עסק בנפרד ועל צרכיו. לסיכום, יש לזכור שהאתר נבנה פעם אחת, וכדי שיהיה מדויק עליו להכיל את כל הצרכים של העסק ולגלמם בצורה הוויזואלית הטובה ביותר.