גוגל – אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר הוא עדיין האתר החזק ביותר עבור כל משתמשי האינטרנט. מסיבה זו, עליכם להיות זהיר במיוחד בעת ניהול תוכן איכותי, ולוודא שכל תוכן שאתם מייצרים אינו רק כתוב היטב, אלא גם ידידותי למנועי חיפוש.
גוגל היא אחת החברות המשפיעות ביותר בעולם, למעט חפיפה אפשרית. הם עדיין מנוע החיפוש היחיד המצליח בעולם, והשיגו את העמדה הזו על ידי התמקדות בדבר אחד – תוכן איכותי.
המטרה העיקרית של גוגל תמיד הייתה לספק למשתמשים את התוכן הרלוונטי והייחודי ביותר הנגיש בקלות. בימים הראשונים, המיקום היה יותר עניין של צפיפות מילות מפתח ופופולריות של קישורים.
בימים אלה מדובר יותר בתוכן המקורי ובמגוון התכנים. אתם צריכים להיות הרבה יותר תכליתיים ולשים הרבה יותר דגש על פרסום תוכן מקורי העונה על הצרכים או הרצונות הספציפיים שלכם כמשתמשים.
כתיבת תוכן ייחודי פירושה שתהיה לכם הבנה ברורה של הנישה או השוק שלכם, הצרכים שלכם והתנהגותם של משתמשים פוטנציאליים. כדי לעזור לכם במאמץ זה, תוכלו להשתמש במילות מפתח "זנב ארוך".
מילות מפתח Long Tail הן ביטויים שמשתמשים יכניסו בתיבת החיפוש של Google שהם ספציפיים יותר מאשר שימוש במילה אחת. מילת מפתח לזנב ארוך היא ביטוי שמשתמש בדרך כלל בשלוש מילים או יותר. לפני מספר שנים, הערך לשימוש במילות מפתח בזנב ארוך היה רק סביב 1% ו -2% בהתאמה. כיום הם מהווים יותר מ -90% מכל נפח החיפוש.
כתוצאה מכך, על מנת לדרג היטב את מילות המפתח Long Tail, התוכן שלכם צריך להיות באיכות גבוהה מאוד. איכות גבוהה מאוד. סביר להניח שאלגוריתם ה- Latent Indexing (LSI) ידרוש ממכם להשתמש במספר ביטויים בכדי לקבל תנועה גבוה.
שימוש במילות מפתח
התפריטים באתר שלכם צריכים להיות מתוכננים כמובנים מאליהם. כשאתם מביאים את הנקודה בנושא שלכם, זה מקל על המשתמשים להשיג את מבוקשם.
כדי לוודא שאתם משתמשים במושג מילות מפתח בזנב ארוך, ודאו שאתם משתמשים בכמה מילות מפתח בזנב ארוך בכל דף. באמצעות מושג מילות המפתח, וודאו שאתם מוצאים דרך להכניס מילות מפתח זנב ארוך רלוונטי לדפים שלכם מבלי לגרום לה להיראות לא טבעי.
כאשר בוחנים את מילות המפתח הזנב הארוך שבו אתם משתמשים, וודאו כי עדיין ניתן לשמור על זרימה טבעית לטקסט. אינכם רוצה "למלא" את המאמרים שלכם במילות מפתח, מכיוון שהוא רק ידחוף את זרימת המילים הטבעית בצד.
תוכן איכותי
וודאו כי תוכן האתר שלכם רלוונטי ומפורט. כאשר משתמשים מחפשים פרטים ספציפיים, הם אינם רוצים שיוצגו בפניהם מושגים רחבים חסרי איור או הסבר.
שמרו על המאמרים שלכם בקצרה עד כמה שאפשר ולפרט איפה שצריך באמת לעשות את זה. אתם יכולים לאסוף תיאולוגיות, להכניס רלוונטיות להדורות ויחידות רענון. השוואה והחלפת רעיונות יכולה לעזור מאוד במחקר שלכם. אתם יכולים אפילו לכתוב השוואה או סקירה של מוצר או מערכת קיימים.
קישורים
קישור פנימי פנימי חשוב גם בעת אופטימיזציה של יישום מבוסס aweb. ככל שיש לכם יותר קישורים המובילים לדפים שונים באתר שלכם, כך ייטב למעורבות משתמשים ולאופטימיזציה למנועי חיפוש.
קישורים חיצוניים
אתם יכולים לקשר את הדפים הפנימיים של האתר שלכם לדפי אתר או אפליקציה אחרים. קישורים חיצוניים יעזרו למשתמשים לנווט באתר שלכם, למצוא מידע נוסף ולהגביר את המודעות לגבי השירות או המוצר שלכם.
תוֹכֶן
תוכן הדפים שלכם יהיה ממוקד למילות מפתח ספציפיות. יש להציג מידע למבקרים על בסיס הגיוני, אם כי לא משעמם.
תוכן כפול
Google רוצה לראות תוכן ייחודי בכל דף באתר שלכם. אם אתם משתמשים בתוכן כפול באתר שלכם, זה עלול לפגוע בדירוג שלכם.
קישורים חיצוניים
קישורים צריכים להיכנס לאתר שלכם ולא לצאת. ככל שהקישורים שיוצאים פחות ייטב.
אינטראקטיביות משתמש
שמרו על האתר שלכם אינטראקטיבי ככל האפשר. רובוטים יהנו מזה. ככל שהתיאורים שלכם תיאוריים ומורכבים יותר, כך קישורים, שרשורים ופעילויות דיון בפורומים ובבלוגים שלכם יפתו משתמשים.
מול הלקוח במדיה החברתית
הצגת העסק שלכם ברשתות מדיה חברתית היא דרך מצוינת להניע תנועה ולחזור על לקוחות לאתר שלכם. מסיבה זו, פרט על העסק שלכם באמצעות רשתות מדיה חברתית.
הכתבה בשיתוף חדשות ויראליות