שירות מענה אנושי לעסקים יכול לשדרג עסק קטן/בינוני באופן מיידי. אין מדובר בשינוי קל בשירות הלקוחות אלא בצעד עסקי חכם עם השפעה דרמטית על הפעילות העסקית. בכתבה זו נשתדל למנות את התרומה הישירה והעקיפה של שירות זה לתוצאות העסקיות של עסקים קטנים ובינוניים.
- חיסכון בעלויות – מיקור חוץ של שירותי מענה אנושי מאפשר לעסקים קטנים לשלוט בעלויות, שכן ניתן להפעיל/לעצור את השירות מתי שרוצים וכך משלמים רק על שימוש בפועל. עובדה זו מבטלת את הצורך להעסיק ולהכשיר צוות פנימי במשרה מלאה. מדובר בחיסכון מיידי בעלויות שכר, הכשרת עובדים, טכנולוגיה וארנונה.
- תמונה מקצועית – באמצעות שירות מענה אנושי לעסקים , בעלי עסקים יכולים להקרין ללקוחותיהם תדמית מקצועית. צוות אדיב, מסור ומקצועי יכול להתחייב למענה מהיר ומקצועי לשיחות 24/7. ישנן כיום חברות המתחייבות לזמני מענה קצרים ובכך מסייעות לעסק למצב את עצמו כממוקד לקוח.
- התמקדות בפעילויות ליבה – על ידי מיקור חוץ של שירותי מזכירות, עסקים קטנים יכולים להקצות יותר זמן ומשאבים לפעילויות הליבה. זה חיוני במיוחד עבור צוותים קטנים שסובלים מעומס יתר של משימות. שירות מענה אנושי טלפוני מאפשר לעובדים להתרכז במשימות התורמות ישירות לצמיחה והצלחה עסקית. זה רלוונטי הן עבור עובדים זוטרים והן עבור מנהלים בכירים שצריכים לעבוד באופן רציף ללא הפרעות מיותרות.
- גמישות ויעילות בעבודה – מיקור חוץ מספק לעסקים קטנים את הגמישות להרחיב/להקטין את הפעילות לפי הצורך. בתקופות עמוסות או בשלבי צמיחה, השירות יכול להתאים את עצמו לטיפול בהיקפי שיחות גדלים, תוך הבטחת מענה לפניות לקוחות מבלי להעמיס על העסק. העיקרון הוא פשוט: משלמים רק לפי היקף השימוש ולא מעבר.
- שירות לקוחות משופר – לא תמיד יש לנו את הזמן והסבלנות לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה. שירות לקוחות ייעודי במיקור חוץ, ע"י צוות אדיב ומיומן, מבטיח כי פניות של לקוחות מטופלות ביעילות, מה שמוביל לשיפור שביעות רצון הלקוחות. עסקים קטנים יכולים להגדיר במערכת תסריט שיחה מותאם אישית, אשר יספק מענה הולם ל90% מהפניות. בכל מקרה, תמיד ניתן פשוט להשאיר הודעה לגורם הרלוונטי בעסק שיחזור בהקדם האפשרי.
- נגישות וזמינות – עובדים עם חו"ל? נותנים שירות גם בערבים ובלילה? עבור עסקים הפועלים 24/7, שירות מענה אנושי לעסקים הינו ממש חובה. שכן עבודה שלכם מסביב לשעון היא גם שוחקת וגם לא באמת אפשרית. כל אחד רוצה לבלות קצת זמן עם המשפחה ואף לנוח בלילה. שירותים במיקור חוץ יכולים להציע זמינות 24/7 אמיתית מסביב לשעון, כולל סופי שבוע וחגים. הדבר מאפשר לעסקים קטנים לתת מענה ללקוחות באזורי זמן שונים. כך נוכל להבטיח שהעסק לא יפספס אף שיחה!
זמן יקר מתפנה לניהול העסק – מחקרים מראים כי עסקים קטנים קמים ונופלים על ניהול. כלומר ניהול נכון, בקרה על התוצאות וביצוע התאמות בשטח – הם אלו שיקבעו אם עסק יצליח לשרוד ואף לצמוח. בפועל, בעלי עסקים רבים נשאבים אל תוך המנהלות היומיומיות ואל שירות הלקוחות. הניהול עשוי להיות מוזנח וכך עסקים לא מגשימים את הפוטנציאל העסקי שלהם. שירות מענה אנושי לעסקים מפנה לבעל העסק זמן יקר. פתאום אפשר לנהל ישיבות שבועיות ללא הפרעות, לבחון תהליכים ואף לרדת לעומקם של תהליכי שיווק וכו'.
לסיכום
שירות מענה אנושי לעסקים קטנים יכול לשדרג עסק מן הקצה אל הקצה. ההצטרפות לשירות הנה קלה ופשוטה ומדובר בשירות חסכוני למדי. עסקים רבים כבר הצטרפו ולא מתחרטים, עכשיו תורכם לנסות.