חברת התעופה Wizz Air, חברת התעופה הגדולה והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה, מצטרפת לקמפיין "מובמבר" הלו הוא חודש השפם הבינלאומי, בו גברים מכל העולם מגדלים שפמים, על מנת לעודד אורח חיים בריא ולהעלות את המודעות לבריאות הגבר.
לראשונה, חברת התעופה משיקה תחרות גידול שפמים לכל עובדי Wizz Air הזכרים: עובדי משרד, צוותי הדיילים, הטייסים ועוד. יוזמה זו נועדה להעלות את המודעות לבריאות הגבר בכלל, והתאבדויות, סרטן האשכים וסרטן הערמונית- הסרטן השני בשכיחותו בקרב גברים ברחבי העולם, בפרט.
הקהל הרחב מוזמן לעקוב אחר תחרות זו בפלטפורמות המדיה החברתית על ידי מעקב אחר ההאשטאגים: #Movember2019 ו- #WIZZMovember. וויזאייר אף מזמינה את נוסעיה לקחת חלק בקמפיין ולהעלות "סלפי" עם צוותי המטוס המשופמים עם ההאשטאגים המצוינים מעלה לרשתות החברתיות.
יוהאן אידהאגן, סמנכ"ל השיווק של Wizz Air: " אנו גאים בצוות Wizz שלוקח חלק ביוזמה נהדרת זו על מנת לעזור לגברים להבין את החשיבות של בדיקות רפואיות סדירות. אנו מזמינים את נוסעינו לקחת חלק בקמפיין הבינלאומי, לקדם אורח חיים בריא ולהעלות מודעות לחשיבות בריאות הגבר".