חברת wizz air israel חברת התעופה הירוקה והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה, מזמינה את לקוחותיה לרכוש כרטיסי טיסה ישירות דרכה באתר Wizzair.com ובאפליקציית החברה.
Wizz Air רואה חשיבות רבה בקשר הישיר עם לקוחותיה במיוחד בימים אלה ופועלת להנגיש מידע רב ומעודכן בכלים הדיגיטליים אודות טיסות, זכויות הנוסעים, הגבלות עדכניות ואפשרויות להחזר כספי.
החברה מזכירה כי מלבד יתרון העדכונים הנגישים, גם עלות כרטיסי הטיסה באתר wizzair.com או באפליקציה זולה יותר מאשר באמצעות סוכנויות נסיעות.
בנוסף,
wizz air israel]
תמונה: וויזאייר[/caption]מזכירה על מתן זיכוי אוטומטי בשווי 120% מהמחיר המקורי (בתוקף ל-24 חודשים מרגע הביטול) ללקוחות שטיסותיהן בוטלו. כמו כן, במקרה של בקשה להחזר במזומן – החברה מתחייבת להחזיר את התשלום בתוך 30 יום ממועד הבקשה. על נוסעים שהזמינו כרטיסים דרך סוכנויות נסיעות, יש לפנות לסוכנות המתאימה לבקשת החזר.
פאולינה גוסק, מנהלת התקשורת הארגונית ב-Wizz Air: "בהתאם לרוח התקופה,Wizz Air רואה חשיבות עליונה בהזרמת מידע עדכני ומפורט ללקוחותיה. אנו מציעים לנוסעים חוויית רכישה נעימה, עם אמצעי בריאות והיגיינה חדשים וקפדניים במיוחד ובמחירים אטרקטיביים".
בחודש ינואר האחרון השיקה וויז אייר ישראל את שירות הצ’ק-אין החדשני “Auto Check-in”, המאפשר לנוסעים לקבל את כרטיס העלייה למטוס 50 שעות לפני מועד הטיסה.
מערכת ההזמנות תבצע צ’ק-אין לנוסעים שרכשו שירות זה, 50 שעות לפני מועד הטיסה, תקצה אוטומטית מושב (אקראי או שנבחר מראש) ותשלח את כרטיס העלייה למטוס באמצעות הדוא”ל לנוסע.
Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 126 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, Wizz Air הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.